21 Aralık 2010

Geceden Kalma Hüzünlerim



Geceden Kalma Hüzünlerim

Merhaba Sinhare

Geceden kalma üzüntülerle uyandım yine. Yaptığım herşey eksikmiş veya hatalıymış gibi hissettirilmeye başladı. Böyle durumlarda nasıl da çaresiz kalıyorum bilemezsin. İnsan yapmadığı birşeyle alakalı nasıl aklanabilir ki. Neresinden yakalayıp karşına dikebilir ki sultanım. Ben yıllarımı verdiğim bir sevdanın böylesi algılanmasına anlam da veremiyorum.

Benim insanlara anlatamayı başaramadığım birşeyler olmalı. Bunları anlatamamak veya anlattığım halde hep başka bir seçenek daha varmış gibi algılanması sanırım benimle alakalı. Ya da başkalarının alışılagelmiş tekdüzen yaşan tarzları ve alışkanlıklarından sebep benimde böyle algılanmamı sağlıyor olabilir. İnsanlar sevgiyi bilmeden daha başkalarına sevgiden aşktan bahsederlerse benim gibi sevdayı iliklerinde hissedenlerin yapabileceği birşey yoktur.Çaresizlik, suskunluk ve bir o kadar da kahrolma. Mücadeleden vazgeçecek değilim. Daha bir reflekliyim artık. Beklediğim, koruduğum ve şimdi de kavuştuğum bir can katmışım canıma.

Bana öyle geliyor ki ben bu sevda uğruna can vermedikçe sevdamdaki sadakatim hep sorgulanacak. Hep bir yerinden eksik ve yırtık zannedilecek. Hep başka bir ihtimal de düşünülecek. Sevmek... Seni sevmekten öte yapabileceğim birşey varsa bu sevdada sebat ve bu sevda üzre ölmek..

Geceden kalma hüzünlerimve düşlerimle koyun koyunayım yine. 23.Aralık.2010
 
Bekir Kale Ahıskalı
Lebibeye Mektuplar 198
Geceden Kalma Hüzünlerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder